Získat voňavé logo

Analýza prostoru

Předtím, než se rozhodnete provonět své prostory, je doporučeno zkonzultovat o jaký typ interiéru se jedná. Máte vysoké či naopak nízké stropy? Jedná se o otevřený prostor, o chodby nebo jiné častěji větrané prostory? Disponujete prostory o více než 1 000 m2? Čím důkladnější vstupní analýza prostoru, tím vyšší efektivita provonění.

Návrh způsobu provonění

Na základě analýzy prostoru jsme schopni Vám doporučit vhodnou techniku provonění. Nabízíme různé možnosti - přes manuální rozprašovače, automatické osvěžovače do menších prostorů až po speciální velkoplošné osvěžovače s možností napojení do vzduchotechniky se schopností provonět více než 1 000 m2.

Doporučení vhodné vůně

Při výběru vůně je třeba myslet na více faktorů. Chcete, aby se Vaši zákazníci cítili příjemně? Přejete si provonět svou firmu či značku? Rádi byste oslovili určitou cílovou skupinu? Chcete vytvořit lepší pracovní prostředí svým zaměstnancům? Na základě konzultace a případného testování vybraných vůní doporučíme vhodné řešení.


Kontaktujte nás